اخبار ضدو نقیض از مرگ ملک عبدالله بن عبدالعزیز
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. لطفا نظراتتون را از ما دریغ نکنید. با تشکر
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 60203
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



روز خوش

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اجتماعی
اخبار روز ایران




در پی انتشار خبر سایت «رصد»، سایت‌های دیگر عرب زبان مانند سایت حزب التحریر مصر، سایت الإتجاه المعاکس، سایت شام تایمز و ... نیز این خبر را منتشر کردند.

ساعاتی پیش، سایت مصری «رصد»، خبر مرگ ملک «عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه عربستان سعودی را اعلام نمود، ولی دقایقی پس از انتشار این خبر، آن را فورا از صفحه خود حذف کرد.

به گزارش صفحه عربی «تابناک»، رصد در ادامه این مطلب به نقل از یک منبع آگاه سعودی نزدیک به آل سعود نوشت: ملک عبدالله نیمه شب گذشته از دنیا رفته و از همین روی، صبح امروز خبری در رسانه‌های عرب زبان منتشر شد، مبنی بر آماده‌باش ارتش سعودی برای مقابله با هر گونه حمله خارجی و یا اعتراضات داخلی.

گفتنی است، منابع رسمی سعودی تا به این لحظه این خبر را تأیید یا تکذیب نکرده‌اند، ولی بررسی رویدادهای سیاسی گذشته سعودی، نشان داده که مقامات این کشور همواره در اعلام یک خبر، تأخیر می‌کنند تا پیش از اعلام آن، وضعیت را بررسی کرده و به اصطلاح اوضاع را بسنجند.

ناگفته نماند، در پی انتشار خبر سایت «رصد»، سایت‌های دیگر عرب زبان مانند سایت حزب التحریر مصر، سایت الإتجاه المعاکس، سایت شام تایمز و ... نیز این خبر را منتشر کردند.
 
 







ملک عبدالله کیست؟

ملک عبدالله بن عبدالعزیز، ششمین پادشاه عربستان سعودی و دهمین فرزند «عبدالعزیز آل سعود»، بنیانگذار عربستان جدید است. وی در سال ١٩۲۴ میلادی در شهر ریاض متولد شد. ملک عبدالله از سال ١٩٧۵ معاون دوم نخست وزیر بود؛ پستی که در عربستان به ولیعهد بعدی تعلق می‌‌گیرد.

او از سال ١٩٨٢ میلادی ولیعهد عربستان شد. البته وی از سال ١٩٩۵ و پس از بیماری و زمینگیر شدن ملک فهد، پادشاه سابق سعودی، عملاً همه اختیارات یک پادشاه را در دست گرفت.
وی همچنین ریاست هیأت وزیران و فرماندهی گارد ملی عربستان سعودی را نیز عهده‌دار است.

ملک عبدالله پس از مرگ برادرش فهد بن عبدالعزیز در سال ۲۰۰۵ رسما پادشاه عربستان سعودی شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 10 تير 1391برچسب:, :: 15:36 ::  نويسنده : Hadi